niedziela, 1 czerwca 2014

Podsumowanie maja!


Dokładnie 3 maja, czyli prawie miesiąc temu, blog Notreportefeuille miał swój początek i zgodnie mogę stwierdzić, iż to była jedna z lepszych decyzji w moim życiu. Maj był owocnym miesiącem, nie koniecznie pod względem przeczynanych książek, gdyż temu nie sprzyja zabiegany koniec roku szkolnego, ale pod względem rozwojowym bloga. Bardzo zaskoczyło mnie, ile się działo na tak nowym blogu, choć może to normalne, nie mam porównania, bo to mój pierwszy blog, ale sądzę, że jest całkiem nieźle jak na pierwszy miesiąć. W imieniu całej ekipy, która pisała posty w tym miesiącu, chciałabym podziękować wszystkim, którzy czytali i komentowali, a także tym, którzy wpadali tylko na chwilę, wszytko to naprawdę doceniamy i jest to niezmierną motywacją do dalszego działania i doskonalenia własnego warsztatu! Mam nadzieję, że dalej będzie tylko lepiej

Troche statystyk, trzeba się pochwalić (mam nadzueję, że jest czym :))
Tak jak mówiłam, miesiąc nie sprzyjał czytaniu. Przeczytałam tylko 4 książki:
"Dolina Szkieletów" - Patrick Carman
"Pod Kopułą" - Stephen King
"Partials" - Dan Wells
"Honor Złodzieja" - Douglas Hulick
Łączna liczba przeczytanych stron: 2020

Ale ponieważ bloga nie tworzę sama, statystyki są dużo lepsze:
Liczba opublikowanych postów: 16
Obserwatorzy: 20
Liczba wyświetleń: 738
Komentarze: 62
Najpopularniejszy post: "Pod Kopułą" Stephen King

Myślę, że jak na pierwszy miesiąc nie jest źle, wręcz jestem zadowolona!

A jak wam minął maj?

                                                                                                                                           Evra.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę wielu sukcesów związanych z prowadzeniem bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Jestem pewna, że blog będzie tylko parł na przód, a statystki będą rosnąć! Tym bardziej, że zbliżają się wakacje! :) Ja osobiście, trzymam za was kciuki :)
    Pozdrawiam i powodzenia!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja osobiście też trzymam kciuki (lub policzki, jak to mówią niemcy ;)) za Twojego bloga, jestem pewna, że szybko się wybijesz w blogosferze :3

      Usuń
  3. Gratuluję :) Z pewnością wakacje przyczynią się do zwiększenia ilości przeczytanych książek i rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyniki, widzę, że miałaś ciekawy maj, z dobrymi książkami, "Złodziejkę..." uwielbiam i jeszcze King <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre statystyki. Oby tka dalej. Gratuluje i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Maj minął bardzo dobrze. Oby Czerwiec był również tak udany! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje. :)
    z blogiem może być tylko lepiej. :)
    powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń