wtorek, 1 lipca 2014

Podsumowanie czerwca + małe pytanie

Czerwiec minął w błyskawicznym tempie pod znakiem zakończenia roku, ostatecznego poprawiania ocen oraz mały, "ukradzionych" chwil na czytanie pomiędzy tym wszystkim. Blog ma już 2 miesiące i ma się coraz lepiej, przynajmniej w moim mniemaniu (bo chyba nie jest z nim źle)? 
W połowie miesiąca założyłam również fanpage bloga a facebooku klik, kto tylko chce, zapraszam!
Czerwiec bł również miesiącem zmian, począwszy od zmiany koloru włosów przeze mnie a na samym wyglądzie bloga zakończywszy. I tutaj pojawia się moje małe pytanie: Czy szablon się Wam podoba? Chodzi mi tutaj głównie o funkcjonalność, bo wygląd ma całkiem całkiem. Czy jest przejrzysty, dobrze się czyta nasze wypociny i nie utrudnia przeglądania? Byłabym bardzo wdzięczna za Waszą opinię.Co prawda umieściłam ankietę z boku, ale zawsze lepsze jest uzasadnione zdanie, tak więc ogromna prośba do was o wystukanie kilku słów opinii :)

A teraz trochę statystyk. Książki, które przeczytałam:

"Alicja w Krainie Zombie" - Gena Showalter [klik]
"Angelfall" - Susan Ee [klik]
"Feed" - Mira Grant [klik]
"Troje" - Sarah Lotz [klik]
"Dreszcz" - Jakub Ćwiek [klik]
Łączna liczba przeczytanych stron: 2100 (więc "ciut" więcej niż w zeszłym miesiącu)
Co prawda wczoraj skończyłam lekturę "Malowanego Człowieka", ale zaliczę to już do lipca.

Podsumuję tutaj również dokonania pozostałych autorów bloga:

"Bezsenność w Tokio" - Marcin Bruczkowski [Irvin]
"Wielki Gatsby" - F. Scott Fitzgerald [Julie]
"Messi: Historia chłopca, który stał się legendą" - Luca Caioli [Julie]
"Na południe od granicy, na zachód od słońca" - Haruki Murakami [Aoi]

Ponadto:

Liczba opublikowanych postów: 18 [łącznie z tym]
Obserwatorzy: 42 [+22]
Liczba wyświetleń: 2316 [+1578]
Komentarze: 249 [+187]
Najpopularniejszy post: "Do przeczytania" - wakacje

Moge się również pochwalić, iż nawiązałam współpracę z dwoma wydawnictwami:






Myślę, że miesiąc był owocny. A jak wam minął czerwiec?

                                                                                                                                                       Evra.

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie ten szablon jest trochę za mglisty... na pewno powinnyście zmienić czcionkę na większą - wtedy łatwiej będzie się czytało ;)
    Gratuluję rozwoju bloga, nowych współprac i tylu przeczytanych książek! Jak na koniec roku szkolnego jest to wynik naprawdę świetny. Powodzenia w lipcu!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też mi troche przeszkadza ten efekt zamglonych zdjęć, które rozjaśniają się dopiero po najechaniu.

      Usuń
    2. Z tego co przeczytałam w regulaminie szabloniarni to nie wolno nam zmieniać szablonu w znacznym stopniu. Gratuluję liczby przeczytanych książek. :)

      Usuń
    3. No tak, ale jeśli bardzo miałby utrudniać czytanie w znacznym stopniu, to po prostu go zmienimy, dlatego też pytam o opinię

      Usuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią, że trochę irytujące są te zamglone zdjęcia, no ale. :) Wygląd jako taki jest naprawdę okej. ;)
    Gratuluję statystyk, liczby przeczytanych stron, ilości postów, współprac i w ogóle wszystkiego ^^ Życzę równie, albo i bardziej pozytywnego lipca i powodzenia! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, czcionka powinna być ciut ciemniejsza, ale sam szablon bardzo mi się podoba!:) Gratuluję nawiązania współpracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wszystko jest ok ;) Także gratuluję osiągnięć i oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd jest cudowny. Nic nie mieniać, bo jest rewelacyjnie ;) Gratuluję nawiązania współpracy z obydwoma wydawnictwami i mam pytanie. Na jaki kolor się przefarbowałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ruudy :3 Ale nie marchewkowy, nie ma strachu ^^

      Usuń
  6. Mnie wygląd się podoba i jak najbardziej mi odpowiada. A nagłówek... kojarzy mi się trochę z twórczością pewnej artystki, którą uwielbiam, także jak najbardziej na + :)
    Hah, też ostatnio zmieniłam kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nawiązanych współprac, szczególnie tej z SQN :) Wydają naprawdę porządne książki :)

    OdpowiedzUsuń