sobota, 6 września 2014

Podsumowanie sierpnia


August
Sierpień nie należał do wolnego czasu. Dwa tygodnie przed końcem wakacji wyjechałam na wakacje i wróciłam dosłownie ostatniego ich dnia. Przez to na bloga czasu praktycznie nie miałam. Już teraz mam 4(!) recenzje do nadrobienia. Nie mam pojęcia, kiedy ja to wszystko zrobię, zważywszy na szkołę. Najgorsze jest to, iż w tym roku mam na drugą zmianę i kończę dość późno. Czuję, iż ten rok będzie ciężki.

Przeczytane książki:
"Numery" - Rachel Ward [recenzja]
"Pan Lodowego Ogrodu tom I" - Jarosław Grzędowicz [recenzja]
"Monument 14" - Emmy Laybourne [recenzja]

Łączna liczba przeczytanych stron: 1209

Ogólne statystyki:
Liczba opublikowanych postów: 7[łącznie z tym]
Obserwatorzy: 54 [+6]
Liczba wyświetleń: 4795 [+969]
Komentarze: 418 [+56]


A Wam jak minął sierpień?


4 komentarze:

  1. Gratuluję wyników. :)
    Sierpień minął...stanowczo za szybko (niestety!). Książek przeczytanych niewiele (u mnie na blogu podsumowanie), ale i tak recenzji troszkę zaległych jest. :p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sierpień minął bardzo udanie. Gratuluję dobrych wyników!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie :) Mi również sierpień upłynął na wakacjach, mało zdążyłam przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń