środa, 6 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca - znów zmiany

Nie ma to jak dziwne pomysły znajomych. Dziwne zdjęcia z tego powstają^^


Wakacje miały być morzem wolnego czasu i błogiego lenistwa. Po miesiącu wakacji, jedyne, co przychodzi mi do głowy to "Za marzenia nie karzą". Mam mało czasu, ciągle jestem w ruchu, wychodzę rano, wracam nocą i na książki czas znajduję tylko wieczorem i nocą. Sierpień zapowiada się podobnie, a ja już jestem przerażona zbliżającym się rokiem szkolnym. Jak ten czas tak szybko mija? Dziś mam trochę czasu i 4 (!) wpisy do nadrobienia. 
Ponieważ i ja zaniedbałam trochę bloga, statystyki nieco spadły, jednak niezbyt się tym przejmuje. Ważne, że blog wciąż istnieje, zagraca internet i daje mi przyjemność pisania (no i wyrzuty sumienia, kiedy nie mam czasu się nim zająć). Tak jak w czerwcu zmieniłam wygląd bloga, tak i teraz to zrobiłam. W ankiecie większość głosów (bardziej połowa, ale jednak) wypowiedziała się, iż tamten wygląd jednak przeszkadzał w czytaniu i przeglądaniu. Jak na razie trochę go uprościłam, z moimi mistrzowskimi umiejętnościami wyszło nieco biednie, ale co tam. Pomyślimy co dalej.

Przeczytane książki:
"Malowany Człowiek Księga I" - Peter V. Brett [link]
"Malowany Człowiek Księga II" - Peter V. Brett [link]
"Deadline" - Mira Grant [link]
"Czas Żniw" - Samantha Shannon [link]
"Chłopcy" - Jakub Ćwiek [link]
Łączna liczba przeczytanych stron: 2168 [Tak mało czasu, a wciąż więcej niż w zeszłym miesiącu :o]

Posty pozostałych autorów:
"Królowa Cieni" - Marcus Sedgwick [Aoi]
"Zwiadowcy: Ruiny Gorlanu" - John Flanagan [Aoi]
"Doktor Sen" - Stephen King [Julie]

Ogólne statystyki:
Liczba opublikowanych postów: 15 [łącznie z tym]
Obserwatorzy: 48 [+6]
Liczba wyświetleń: 3826 [+1510]
Komentarze: 362 [+113]
Najpopularniejszy post: Harry Potter w wieku 34 lat, czyli nowe opowiadanie J.K. Rowling [375]

Czy zmiana wyglądu bloga to był błąd? A jak Wam minął lipiec?
                                                                                                                                                     Evra.

11 komentarzy:

  1. Wygląd bloga jest fajny :)
    Mnie lipiec minął średnio,ale to wakacje więc nie dziwota! :)
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba wygląd :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny obrazek u góry, genialny:)) I nie martw się, że nie masz na nic czasu, bo nie jesteś jedyna. Dni umykają szybko przez palce, a człowiek nawet się nie obejrzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to ja z chłopakiem :) Mam koleżankę, która jest dość...kreatywne i takie oto dziwne zdjęcia powstają ^^

      Usuń
  4. Super wygląd bloga :) Mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd bloga świetny ;)
    Wyobraź sobie, że mi ten czas też tak szybko mija i nawet nie jestem w stanie się zorientować, jak ogromne są moje zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem wygląd bloga jest ok, wszytko jest czytelne i jasne ;)
    Korzystaj z wakacji, a blogiem tak bardzo się nie przejmuj, jest i będzie a statystyki zawsze można nadrobić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd jest ładny ;D Wynikami nie ma się co przejmować, ja też miałem kiepskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog mi się podoba.
    Wynik nie jest zły. W końcu są wakacje i trzeba wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się wygląd Twojego bloga podoba! Podsumowanie nie jest takie złe, ważny być czuła przyjemność z czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty się martwisz statystykami? Moim zdaniem statystyki statystykami, ale pisze się dla siebie, a nie dla ilości wejść. Chyba że się mylę?
    Ja teraz też nie mam czasu na nic, więc łączę się w bólu :) Książki zazwyczaj czytam po nocy:) Jak przeczytam 1 w tygodniu jestem cała w skowronkach!
    PS. wygląd bloga jest jak najbardziej ok :)

    OdpowiedzUsuń