piątek, 23 stycznia 2015

Wygrana w losowaniu + reaktywacja bloga

Od jakiś 3 miesięcy na blogu pustki. Straciłam wenę, jak i czas na jego prowadzenie, a wszystko napędza fakt, że obecnie czytam tylko lektury szkolne (już 13 za mną :0), dodatkowo rozpoczęłam kurs na prawo jazdy i bum! Dzień stał się tak krótki. Jednak czasem taka przerwa jest przydatna, można powrócić ze zdwojoną porcją chęci do pisania ;)
Moim motywatorem do powrotu było pewne losowanie na tym. Zapisałam się jako uczestniczka nie licząc na coś konkretnego, ale jakież było moje zdziwienie, kiedy przyszedł mi mail z informacją, że wygrałam! Dziś otrzymałam paczuszkę, której zawartość jest bardzo starannie i pięknie przygotowana, aż ma się ochotę naskrobać coś nowego na blogu :)




Dziękuję serdecznie na bloga Kaś i Sylwka:

3 komentarze: